att sova

Det finns en stor fördel med att inte ha någon hemtelefon. Det är nämligen helt omöjligt att bli väckt om man har satt mobilen på helt ljudlös då. Så länge någon inte börjar borra någonstans i huset eller kommer och väcker en genom att ringa på dörren (vilket faktiskt har hänt mig en gång...) så sover man som en stock tills man vaknar och det gjorde jag idag. Kvart över ett vaknade jag och det var hur skönt som helst.

Idag ska jag inte göra någonting, jag ska inte plugga alls men det förväntas nog av mig att jag hjälper till lite med min del av flytten idag. Pappa ville att jag skulle säga hur jag vill ha det möblerat i mitt rum och så, ska nog packa ihop lite grejer i badrummet också. Annars tar jag en dag för mig själv idag tror jag. Söndagar är så tråkigaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0