arena 1a

Förresten är min klass för go, Carina tog mysiga bilder på oss idag på svenskan, ska försöka få in dom på datorn sen! Samhällsprovet gick helt okej tror jag, och redovisningen kändes också helt okej. Känns jätteskönt att ha det bortgjort iallafall.

Håller på för fullt att styra upp mitt liv just nu, bokade klipptid förut idag, försöker just nu (utan framgång) att aktivera mitt CSN-kort och ska städa hos mamma imorgon. Måste bara till optikern och fixa ett sånt där synintyg så att jag får börja övningsköra så är allt klappat och klart. Ska nog lämna tillbaka den där tröjan jag köpte i lördags också och dessutom är mamma skyldig mig 350 spänn vilket innebär 750 spänn extra på kortet inom några dagar! KALASBRA. Sen har jag bestämt att jag ska leva så snålt jag kan i en månad, så när studiebidraget kommer blir jag rik igen. Får se hur bra det kommer att gå men det är mitt mål för tillfället iallafall!

Kommentarer
Postat av: Maja

CSN-kortet tog aslång tid innan det aktiverades för mig :(

2007-10-11 @ 20:56:47
URL: http://majiz.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0