saw 4

Igår såg jag och Nina Saw 4 på bio. Den var bra, slafsigare än de tidigare däremot. Slutet var helt otroligt oklart måste jag säga. Men den var bra annars som sagt! Läste att det redan skrivits kontrakt för en femma och en sexa, det känns faktiskt lite överdrivet. Blir less på alla såna här som inte förstår att det är dags att lägga ner, man kommer ju som till en gräns när det inte funkar sådär råbra som den första filmen gjorde längre. Finns alltför många exempel på såna här filmer och serier som borde lagts ner för länge sen, eller långt tidigare än dom lades ner. Till exempel Expedition: Robinson höll ju absolut inte i slutet, särskilt inte när programmet köptes av trean. Och så mitt personliga favoritexempel på långkörare som borde läggas ner; Så ska det låta. Borde lagts ner när Peter Harrysson, Robert Wells och Anders (vad han nu heter i efternamn) inte längre var kvar.

Men hur det nu är så kan jag lova er att jag kommer att sitta där i biosalongen och med spänd förväntan se Saw 5 sätta igång, för sån är jag att jag inte ger upp något jag gillar på direkten. Blir femman en flopp tror jag däremot att jag skippar sexan. Nån gång måste det ju ta slut.

Kommentarer
Postat av: Jonna

åååhh jag vill också se den filmen !!!

2007-11-25 @ 17:59:23
URL: http://treoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0