allmänt less och allmänt gnäll

Jaha, idag har jag då gått runt på skolan helt lost, virrade runt i princip hela litteraturlektionen vilket betyder jobba hemma istället, jippie - jag är så smart som gör så här. Iallafall tror jag att jag håller på att bli sjuk som sagt och tror jag skippar housen ikväll. Sitter här och tröstkäkar upp det sista av min kladdkaka nu och har mössa på huvudet, mest för att jag inte orkar ta av mig den helt enkelt. Och nu hade jag egentligen tänkt plugga men hur bra går det? Bara undrar..

Idag såg jag en hund som såg ut som ett får också förresten.

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha jag vet hur det känns.

2007-11-28 @ 17:17:12
URL: http://treoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0