you can't paint an elephant quite as good as she

Ganska sliten dag idag måste jag säga. Jag och molly var ute till halv fyra och kom väl inte i säng förrän vid halv fem, vaknade halv tre idag. Pappa tycker att jag ska ställa om mitt dygn och jag börjar faktiskt hålla med honom, nu har det gått för långt! Här ska inte sovas bort något lov inte, så jag börjar redan imorgon med att stiga upp ohemult (som pappa kanske skulle ha sagt) tidigt, redan klockan tio. Får se om jag tar mig upp något sånär levande iallafall.

För imorgon blir det stugan i några dagar, tar bara med mig det som är allra nödvändigast för min överlevnad; Damien Rice i lurarna, bikini så jag kan steka i solen, shorts och springskor så jag kan träna, kameran så jag har något att göra, Fjärde Sommaren så jag har något annat att göra, mobilen så jag kan ha kontakt med civilisationen trots allt och så en påse godis så att jag kan fetta till mig lite mer.

Har lite halv panikångest för att jag inte har skickat in mitt jag-tackar-ja-till-gymnasiet-brev än, om en vecka MÅSTE det vara inne annars blir det visst inget av gymnasiet och det vore ju riktigt förargligt. Tänk vad surt egentligen. Nej det där får jag ta tag i!

Ikväll var jag med Leon, shit vad jag har saknat honom insåg jag och vi hade en sjukt lång pratstund och gjorde mikrokladdkaka, fattar inte att vi inte har setts på hela sommarlovet, det är ju sjukt!

På onsdag blir det grillkväll med tjejerna + leon, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0