so you think you can dance

Ikväll blev det hemmakväll. Faktum är att hela dagen blev hemmadag. Det har ju vräkt ner halva dagen så jag satt och såg film, "AE Fond Kiss", rätt bra faktiskt. Var sugen på dansfilm men jag har bara två stycken och har ju som sett dom lite för många gånger så skippade det. Ikväll såg jag däremot So you think you can dance?, folk där är ju gaaaaalna. Jag saknar dansen sjukt mycket nu, taggar att komma igång igen! Tror iallafall att mamma blev glad över att jag var hemma för en gångs skull ikväll så det kanske var lika bra då.

London på söndag känns inte fel alls, men först blir det RixFM festival på fredag och CityKalaset på lördag! Måste säga att jag inte är överdrivet taggad egentligen, Rix förra året sög ju nästan totalt och vädret här uppe är ju inte att lita på överhuvudtaget i år så vi ser väl hur blöta vi alla kommer att vara när vi står där och ser eller åtminstone hör Melody Club köra sin gratiskonstert på lördag. Woho

Just nu skulle jag nästan bli lycklig bara jag slapp se reklamen för Evan Almighty i VARENDA reklampaus, jag förstår inte! Jag tror vi alla greppade vad den skulle handla om dom första tjugotvå gångerna vi såg den. Tack, det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0