she lives with an orange tree

Imorgon blir det upp klockan åtta! Eftersom jag alltid varit så otroligt morgonpigg av mig kommer jag förmodligen kasta mig upp ur sängen med ett stort leende på läpparna och en timme senare vara färdig och fastspänd i bilen, redo för färden mot Sundsvall. Inte minsta problem där inte. Inte alls. Åtta...

Idag har jag träffat en massa före detta klasskompisar och några före detta parallellklasskompisar, glad överallt efter det! Såklart allmänt glad också efter en dag på stan med Vikkan, alltid trevligt, vi ses för sällan! Min lördagskväll blev en glass med Filippa och Lova, och innan det fett party med mig själv här hemma. Snart borde väl jag gå och lägga mig med tanke på att jag som sagt ska upp omänskligt tidigt imorgon. Har iallafall laddat iPoden hela kvällen så den borde vara fulladdad nu och smockad med ny, bra musik. Woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0