i love you and all we've been through

Är det dags då? Ska jag kanske äntligen bli en sån där flitig människa som sitter och skriver om sitt liv dag ut och dag in? Startade en blogg redan på nyårsdagen men inte blev det något av den inte. Fast den var på nån jobbig server med ett sliskigt, rosablommigt tema så hela sidan gav intrycket att jag ville vara en blomälskande barbiedocka. Kan ha varit därför som jag inte tog tag i det på riktigt. Men nu ska jag dra igång här, ska väl försöka vara någorlunda aktiv och hoppas på att det kanske kan bli lite, lite kul att läsa åtminstone.

Snart kommer molly och filippa så ska vi dra iväg till täfteåfestivalen, jag är taggad trots allt nu när jag har hört att det kommer lite folk ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0