hur ser man grillig ut?

Som sagt, dansfilmer har något speciellt! Sov hos Nina inatt och vi tog en myskväll, bakade sockerkaka, drack te och såg Save the Last Dance. Åh vad jag saknar min dans, jag vill dansa! Taggar att jag får en enorm spegel i mitt rum när vi flyttar.

http://www.vfestival.com/index.html?pid=2124
Dit vill man! GOO GOO DOLLS (!!!!!), james morrison, snow patrol, kanye west, paolo nutini, the killers, lily allen, mika, the kooks, amy winehouse, the fray, DAMIEN RICE (!!!) osv osv osv osv! då skulle man allt må måste jag säga!

Vet inte vad det är med mig men allt som är i guld eller glitter får mig plötsligt att slänga nåt extra ögonkast på vad det nu är. Alla kläder, alla skor, alla smycken... Allt. Får skärpa mig lite. Känns så sjukt mycket inte som jag.


image4
Favvisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0