god just dropped by to forgive our sins

Grillmiddag igår med mina favorittjejer och Leon, jättetrevlig kväll och jag var så glad att se alla igen! Maten var sjukt god och jag åt en himla massa och blev inte bara lite mätt och belåten. Vädret var på vår sida också, trots regn och kasst väder hela dagen fick vi sol och värme på kvällen iallafall. Tack alla för kvällen!

Idag hade jag mitt jobbiga snack med pappa som jag hade planerat in. Det gick rätt bra ändå, vi ska fortfarande flytta och jag är fortfarande ledsen för det, men jag tror jag förstår honom och han förstår mig lite bättre nu iallafall.

Idag lyckades jag till och med kliva upp halv tolv när jag hade planerat att kliva upp, kanske bra med tanke på att jag måste upp med tuppen på söndag för att åka till Sundsvall, woho!

Elin, Emma och jag har i princip spikat datum för Jämtland nu också, 12 augusti blir det som det ser ut nu. Har kommit på att jag har ändå rätt mycket att se fram emot, även om det är mindre än halva lovet kvar nu. Augusti blir en superbra månad känner jag, kajfesten, London, Jämtland! Sen blir det gymnasiet efter det. Har förresten skickat in det där  brevet nu, i måndags till och med. Ingen ångest eller stress här inte. Bara ett grymt sug efter Kina-mat.

image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0