självförtroendekick

Måste få säga att det var en ganska stor kick för mitt självförtroende att få tillbaka de episka analyserna på SvA idag. Eter att ha fått sjukt kassa betyg av allas vår Dannieboy i tre månader nu var det skönt att få tillbaka något av en annan svensklärare. Behövdes nu faktiskt. Är otroligt less. Särskilt på Danboo.

På fredag blir det som sagt tacomiddag, med svartvit, finklädd dresscode. Håller alltså hoppet uppe bara för den här helgen. 13 skoldagar kvar till jullov är ju faktiskt också en lite positiv grej att tänka på. Och att jag ska till Spanien med Nina i sommar. Känns inte dåligt alls.

Insåg att jag hade döpt fyra av mina fem senaste inlägg till något som hade med jul att göra, så varsågoda - här får ni ett som inte är det! Woho. Upptäckte förresten när jag kom hem från dansen att vi inte har någon spis här hemma längre. Fattade absolut inte varför. Underbart att jag aldrig får veta nånting.

Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs & kommentera gärna min blogg :)

2007-12-03 @ 22:36:37
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0