parlez-vous francais?

Egentligen hade jag slutat för flera timmar sen, tio över elva, eftersom att vi inte har någon dans idag, men jag har språk så istället fick jag ha hål i tre timmar. Underbart.. Bestämde mig för att vara duktig, kopierade upp novellerna med Andrea och nu har jag suttit på BabelFish och översatt en saga till franska eftersom att den ska lämnas in idag men det hade jag glömt. Den blev nog säkert helt rätt.... Haha jag orkar inte. Och nu sitter jag här och ska börja på mitt historiaarbete som egentligen ska vara inne imorgon, men tydligen ska vi få längre tid på oss och det känns ju faktiskt helt underbart. Tjingepling!

Kommentarer
Postat av: Zack

nej inte franska men spikar engelska med jämna mellanrum. På tal om Noveller. Kanske ska du och din kompis kika hit. Men det ska vara era egna noveller :)

Tc.

http://fromourhearts.blogg.se/

2007-12-18 @ 17:17:06
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0