mysdag - lunch på sofiehem och hagabesök

Måste ju berätta om igår, för det var ju kanske världens mysigaste dag! Efter en jätteslapp förmiddag cyklade jag och Carro (alla andra tog bussen..) till Sofiehem för att äta lunch hos allas vår favorit-Carina! Färsk pasta med biff och nånting mer, vad det nu hette, var jättegott och sen Hannas kladdkaka till efterrätt som jag måste få säga var himmelsk. Jättemysigt, jag hade verkligen tur som hamnade i AR1A och inte i någon annan klass. Världens bästa organisering på diskningen förresten också! Vi kommer att sakna dig nästa termin Carina!

Sen cyklade jag iväg och mötte upp Nina på Haga och så for vi och kollade på deras träning inför Bräntiskampen! Jag taggar. Får se hur det löser sig på måndag med Arena-caféet också. Känns jobbigt faktiskt, men det ordnar sig. Efter ett tag kom också Jonte dit och det var så sjukt mysigt med alla flashbacks, fattar inte att det var ett år sen vi stod där i Gammliahallen och alla hurrade och hejade på oss och vi VANN. Lätt en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag saknar Haga.


Men jämarns, VI VANN. Det var bara ren lycka det där. Bara ren lycka.


Kommentarer
Postat av: nawiie

Svar: jag håller med dig. Bästa boken!

2007-12-12 @ 22:55:13
URL: http://newl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0