luciavaka? njaeee

Jag skippar luciavakan. Känner absolut inget sug, känns helt meningslöst faktiskt. Är sjukt trött också så det är nog lika bra att gå och lägga sig snart. Kommer aldrig orka dansa hela helgen heller om jag inte sover. Parafraserna inlämnade till Dan idag, fattar inte att jag snart, snaaaart är klar med den här terminen. Historian har jag inte ens börjat med, men det ska jag göra imorgon. Allt känns faktiskt lite väl tungt just nu. Har inte ens fattat än att jag har dansföreställningar i helgen. Känner alltså ingen tagg heller. Men det kommer. Imorgon kommer det.

AR1A är för goa. Idag satt vi några stycken på historian och fantiserade fram en värld med elektriska rullstolar. Det var intressant måste jag säga. Kom dock på att livsfaran vid brand ökade enormt. Erika löste det med att det skulle finnas katapultstolar som sköt ut alla genom fönstren så fick man landa på en stor sån där tjockmatta. Hm.

Igår och idag fick vi se solen för första gången på jag-vet-inte-hur-länge. Det är kallt som fan däremot. Så jag lånade mammas vinterjacka när jag for till dansen idag. Schént

Förresten kom min klänning idag (som jag inte aaaalls visste att jag skulle få), så det blir riktigt bra på jul och nyår och den där festen den 29e. Tagga jullov, det behövs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi har ingen lussevaka här >

2007-12-12 @ 23:05:40
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0