julpynt och tacomiddag på fredag

Har åkt till pappa nu, för första gången på två veckor. Upptäckte att jag har fått otroligt fult julpynt här i mitt rum. Förstår inte att Elisabet inte har fattat att vi inte alls har samma smak när det gäller inredning. Får styra upp ett lite diskret byte av julpynt här i mitt rum.

Idag insåg jag också hur mycket jag saknar mina gamla godingar, mina bästa vänner. Vi ses alltför sällan nu sen vi började gymnasiet. Alltså tog jag tag i saken och langade ett mass-sms till allihopa och styrde upp tacomiddag på fredag! Längtar redan. Funderar på att köra dresscode och tvinga alla att vara jättesnygga. Skulle vara trevligt, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0