blev nya skor ändå

Jag köpte skorna. De där skitsnygga, helt vanligt blanka svarta pumpsen som jag har suktat efter sen jag såg dem för första gången. 149:- kronor nu istället för 300:-, kunde inte låta bli. Otroligt opraktiska för säsongen, eller överhuvudtaget faktiskt. Men det får man unna sig ibland.

Måste säga att framtiden ser ljus ut! På måndag blir det lunch med klassen hemma hos Carina, sen är det Lucia och grejer, dansföreställningar, Bräntiskampen, jullov, julafton, bartender med Nina på hennes föräldrars fest, nyårsafton, Gävle, troligen Uppsala på sportlovet och sen Kent den 7e mars också! Helt okej med andra ord. Så okej att inte ens alla uppgifterna i skolan känns så himla jobbiga längre, skulle nästan kunna sätta mig och jobba lite nu om det inte vore för att jag absolut inte kan plugga på lördagar. Lördag är lediga dagen, så är det bara.
   Ikväll ska jag och Nina ta en myskväll, lutar åt att se Nina Frisk här hemma tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0