vi skämtade tills vi fick magknip

Jag har världens coolaste mamma ibland. Hon var förresten ute och åkte motorcykel idag också, herregud vad har hänt? Skickade iallafall ett sms "Åh, förresten! Vill du veta vad jag fick till middag idag? ...Dadam dadam! VILTGRYTA!" och fick till svar "Din favoriträtt - lyllo dig! :D". Älskar när hon förstår mig. Tror jag ska göra ett litet test. Ska kolla om jag under en enda vecka fram till att vi flyttar INTE får viltgryta till middag nån dag. Det här ska bli spännande.

Måste förresten sätta igång en skallgångskedja efter mitt försvunna, älskade armband med jordgubbar. Förstår inte vars det har tagit vägen. Verkar ha försvunnit den 3 augusti vilket innebär att det kan vara a) hos mamma, b) hos pappa, c) hemma hos......, d) på gatan nånstans, vart som helst i hela umeå i princip. Om det skulle vara hemma hos ..... så tror jag att mitt liv suger lite grann. Får leta igenom varenda lilla millimeter av mina båda lägenheter iallafall och hittar jag det inte får jag väl acceptera att det är borta. Vilket skulle suga. Men jag har verkligen för mig att jag inte hade på mig det på Rix FM? Alltså borde det vara hos mamma eller pappa. Får leta ordentligt. Måste hitta det, efter allt besvär jag hade med att få tag på det. Fick åka hela långa vägen till Nacka Forum för att få det. Åh.

Jag har världens bästa kompisar och vi gjorde en skitgod kladdkaka ikväll, jag råkade vispa grädden så den nästan blev smör men shit the same. Sen åt vi popcorn också. Jag är ett fetto, måste träna. Nu jävlar, imorgon tränar jag! Helt seriöst. Pumpning imorgon, träningsvärk på tisdag. Tagga. Sen ska jag på stan med Emma imorgon också, woho Emma är kung.


Kommentarer
Postat av: Anton

Du har alltid armbandet du fick av mig som reserv! :)

2007-08-27 @ 18:46:34
Postat av: Linnéa

Haha det har jag ju alltid!

2007-08-27 @ 19:38:44
URL: http://linniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0