V Festival - RixFm Festival

Jag vill bara tillbaka till Stockholm med Nina igen. Helt klart sommarens bästa, och det säger jag redan innan jag har varit i både London och Jämtland. Men det är bara så, det är helt enkelt svårslaget. Kollade efter Emma & Lova igår på allsången och tänkte bara på när jag och Nina var där, jag som blev tryckt och stämningen på Sol, vind och vatten och på favoriten "I allt som rör sig, lyser eller låter finns ett batteri som ska lämnas åter". Jag saknar det nåt sjuuuuukt! Sen Gröna Lund, "ursäkta men han har VIT utväxt?" och dom där killarna i kön till Fritt Fall som vi ändå blev kompisar med. Haha näe, allt det där går nog inte att klå alltså.

Tänkte sätta mig och titta på Moulin Rouge nu på ettan men när jag slår på teven upptäcker jag att dom har bytt ut den mot nån Ingmar Bergman-film. Ganska irriterande måste jag säga.

Jag är lite konsertsugen. Måste erkänna att jag ångrar litegrann att jag inte for till Trästock. Ångrar nog litegrann att jag inte for till Storsjöyran heller. Fast då slipper jag ju å andra sidan vara pank i London. Äh, tar igen det nästa år. Måste skaffa mig ett jobb. Tänk om man hade fått vara på V Festival 18-19 augusti. Livet hade ju inte kunnat bli bättre. Goo Goo Dolls live med mig i publiken! Men näe, jag får nöja mig med RixFm festival jag. Gert Fylking live med mig i publiken... Det är ju nästan samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0