tillbaka där jag vill vara just nu

Min första vecka på Midgårdsskolan har varit grymt bra faktiskt, jag trivs riktigt bra med klassen och linjen och skolan och allting än så länge. Får hoppas på att det fortsätter såhär, har hittills inte saknat Haga särskilt mycket alls, har som inte hunnit med det. Har tagit årets (förmodligen) sista dopp i veckan också, och varit i Tavelsjö med nya Arenaeleverna. Var med Oskar i fredags en stund också, himla trevligt att träffa gamla klasskompisar sådär, och nu är jag lite sugen på att styra upp återträff med tjejerna i 9d! Mest bara för att höra hur alla har det i sina nya klasser och så.

I fredags sov jag hos Molly och Maria styrde fest, tycker synd om henne, hoppas städningen och allt gick bra! Massa Hagafolk där iallafall, fint. Igår var jag med Nina, på kvällen var vi hos Jonas, det var chill. Jättesliten helg har det här varit, har sovit som en stock båda nätterna. Hoppas på det ikväll också, annars blir det slitet med skolvecka. Gillar mitt schema iallafall, sovmorgon tis ons tors, slutar däremot ganska sent mest hela tiden men det funkar fint ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0