simpsons, citykalaset och jag

Idag har jag gjort minst tre saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra. 1) öppnat dammsugaren och letat efter en sak i dammsugarpåsen, 2) hittat en tjuga på marken!!!, 3) hehehe. Punkt tre får ni inte veta vad det var. Nu får ni fundera er sönder och samman på den. Grattis.

Igår såg jag Simpsonsfilmen med Filippa, haha ändå galet vad bra den var. Spiderpig! Idag blir det Rix, inte taggad på något sätt. Usch. Det kan ju bli kul, lär ju iallafall träffa folk. Men ändå. Nej, jag känner bara ingen som helst tagg. Letar ett jobb också, på allvar nu. Missade visst chansen till ett igår, attans då. Har ju mitt lilla hemma-städ-jobb så länge, duger tills vidare.

Jag är less på vädret, på Umeå, lite på mig själv. Blir perfekt att komma iväg till London på söndag. Ih. Justja, det är ju Nolia imorgon, det har jag helt glömt. Det händer för mycket annat med citykalaset och allt för att man ska komma ihåg det också. Nolia har ju som förlorat lite av sin charm sen man blev några år äldre. Samma gamla saker varje år, hundratals stånd med fejk-crocs och gratismat lite överallt. Äh nu ska jag rycka upp mig lite, tagga London, Jämtland, kanske Tingsek och så Lars Winnerbäck i november! Wohoho

image5

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nu finns jag här! Säg vad punkt tre är för något? :)Älskebilden ^

2007-08-11 @ 20:29:02
URL: http://filippen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0