panik

Plötsligt har jag drabbats av en otrolig ångest inför måndagen, gymnasiet, ny skola, nya lärare, ny klass, nya klasskompisar, nytt allting och jag har INTE EN ENDA människa att umgås med, eftersom det har visat sig att alla jag känner har hamnat i antingen Arena 1B eller Arena 1C, och jag är den enda som ska gå i A. Har sex pers kvar som jag känner som jag inte har fått veta än vilken klass dom ska gå i, just nu är någon av dom mitt enda hopp!

Okej, visst vill jag lära känna nya människor och sådär, men inte jag helt ensam med 29 totala främlingar. Hellre jag, en jag känner och 28 totala främlingar. Ajaj. Å andra sidan tror jag att det där löser sig, jag lär ju klara mig och i värsta fall blir det väl till att byta klass om allting går rakt åt skogen.

Nu kommer Molly cyklande, jag ser henne där nere, hon kom precis upp ur tunneln. Så nu ska jag gå, för ikväll blir det Edge (otagg, otagg, otagg) och nu blir det middag vilket passar superbra eftersom att jag är sanslöst hungrig. Adjöken adjö

Kommentarer
Postat av: mollsan

hahahha pinsamt att du ser mig, jag är alltid orolig för det

2007-08-19 @ 13:32:42
Postat av: Linnéa

hahaha nejdå det är sjukt bra, då ser man när man måste göra sig klar osv! haha

2007-08-19 @ 13:33:55
URL: http://linniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0