never knowing what could've been

Idag regnar det utav bara fan rakt av. Ganska seg dag, alla lektioner minst en och en halv timme förutom historian. Fast vi slapp iofs samhällskunskapen så. Väntade tills Emma hade slutat och sen drog vi ner på stan, blev en Subway också, det var galet länge sen och satt rätt fint! Ikväll ska jag mysa. Jaja, jag ska ta tag i den där träningen som jag hade lovat också. Ska absolut inte gå ut i regnet iallafall.

nananana
Imorgon har jag matte och dans, sen ska jag till tandläkaren. Med andra ord slipper jag franskan vilket känns mucho bra, då behöver jag inte akut leta upp en bild "som kommer till mig" heller. Asskönt. Lala jag kommer nog älska tisdagar tror jag (hade ju varit ännu bättre om jag inte hade haft franska överhuvudtaget, dans och matte det enda på tisdagar varje vecka hade ju dugit, men nu är det som det är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0