Thailando



Ganska nyligt hemkommen från mitt livs bästa resa. Tre underbara veckor i solen, med världens bästa julafton, god mat, spännande (och ibland farliga) uppspolade saker längs stränderna, fantastiska människor och massor av shopping. Underbara, vackra Thailand.

Nu är det nya tag och bara att ladda om för på söndag åker jag till Stockholm på fem dagars kurs i ledarskap. Om jag förstått rätt handlar det mest om att dricka alkohol och sova så lite som möjligt så det kan bli spännande! Innan det har jag cirka 80 sidor kursförberedelser att gå igenom så uppdaterar gör jag nog inte igen förrän jag är hemma därifrån, förlåt förlåt. Lovar ett Thai-inlägg senare, så ska ni bland annat få se bilder på allt möjligt och omöjligt som jag hittade på stränderna. Puss och kram!

PS. saknar er gänget!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

GUMMAN JAG VILL TRÄFFA DIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-20 @ 08:49:01
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

saknar dig :(:(:(:(

2011-01-20 @ 13:16:56
Postat av: filliz

saknasakna :(:(:(:( :,,,,(

2011-01-21 @ 14:14:50
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0