Den ljusnande framtid

Ganska ofta tänker jag på hur skönt det är att inte gå i gymnasiet. Jag trodde att jag skulle sakna det men det gör jag inte, inte alls faktiskt. Ibland saknar jag att träffa mina fina klassvänner varje dag (fan vad roligt jag hade i gymnasiet, tack!) men annars känns det så bra att ha tagit ett steg ifrån det där. Förra veckan var jag och lunchade med mamma på TC, kändes jättebusigt att vara ute på vuxenmark men jag är ju där nu. Jag är en av alla stora vuxna människor som kan gå och luncha en tisdag. Och vänner har jag ju på jobbet nu så jag är ju inte helt isolerad alla dagar i veckan heller. Dessutom har jag fått sjukt bra sovvanor, är dödstrött vid tolvtiden på kvällarna och vaknar pigg och glad vid nio, halv tio varje morgon. Det tråkiga är att helgerna inte riktigt finns längre. I fredags tänkte jag på att det lika gärna hade kunnat vara tisdag. Kul. Får skärpa mig. Nästa helg är det nya tag!


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

då blire feeeeeeeeekkeeeeeeeee

2010-09-17 @ 18:12:14
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0