26 dagar

HEJ!!! jag är visst en usel bloggare upptäckte jag nu. Snart en månad sen sist, attans då. Har hur som helst varit borta i 11 dagar och får väl använda det lite, lite som ursäkt. Skriver mer om allt sen, ville mest bara lindra mitt dåliga uppdaterings-samvete och säga nånting. Nu ska jag plugga produktionskontroll, äta lite spaghetti och köttfärssås (mmm!) och sen cykla iväg till jobbet som vanligt. Håller alla tummar och tår för att jag har kassastängning och inget annat ikväll. Kyss och adjö, lovar att inte låta det gå tre veckor och fem dagar till nästa uppdatering


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar på kommentaren jag skrev till Gustaf!!!:



Haha alltså det jag menar är inte att det endast finns "annorlunda" och "mellanmjölkssvensson", utan mer att det verkar gaaanska tråkigt att i hela sitt liv bara umgås med personer som inte står ut ut mängden, utan bara flyter obemärkta med strömmen och de kan jag inte benämna med annat än just "mellanmjölk". Har liksom ingen anledning att skriva upp en massa olika persontyper när ämnet handlar om "normala" eller "annorlunda" människor. Sen är jag utan tvekan den mest fördomsfria människan jag känner och jag tar det faktiskt på allvar när någon säger att jag är fördomsfull, jag blir sårad på riktigt.

2010-09-11 @ 02:29:21
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0