Vov vov

Igår gick jag över till en granne för att kika på deras små hundvalpar. HARREDOSINGENS!!! De var det sötaste jag någonsin sett ungefär. Och när alla fyra helt vilt slickade på mina händer och nafsade mig i fingrarna med sina små tänder kände jag för en sekund att gud, det är så värt 12000 kronor för att få ha en sån här liten sötnos som kommer och glatt möter mig i hallen varje gång jag kommer hem. Paaaappa?

Det här är en bild från google men ja, minst så här underbara var grannvovvarna. Åh


Kommentarer
Postat av: fillieyo

åhhhh, valpy!!!!! så himla goa!!!



(observera att detta är starkt för att komma från den egentliga hund_haterskan_nr_1)

2010-10-07 @ 20:54:21
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Anonym

(ok goa fastän det inte är de egentliga hundarna på bilden. men alla valpar är väl likadana ändå så shit the saaaame)

2010-10-07 @ 20:55:07
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0