There's something...

Mycket bra vecka hittills om jag får säga det själv. Måndagslyxade med grillspettslunch på restaurang och tillbringade sen kvällen i soffan med sprillans nya ELLE, en kopp varm choklad med grädde och några Ballerina kladdkaka vanilj. Idag har jag varit LEDIG och på Make Up Store och fått en privat makeuplektion som jag fick i födelsedagspresent (man är väl snabb på att boka... eh).  Det var jättekul! Överröstes av beröm för mina ögonbryn, ögonfransar och ögon. Gick ut tre ögonskuggor, ett läppstift, en grönguldig sotning och en egoboost rikare. Lovade hon som sminkade mig att jag skulle hitta på nåt spännande denna lill-lördag i min spännande sotning. Kan riktigt se hennes besvikna ansikte framför mig här i soffan där jag inte gör något mer spännande än att vänta på att klockan ska bli tio så jag kan se Kungarna av Tylösand och sen gå och lägga mig. Stackars, stackars henne. (ps saknar alla mina vänner...)


Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig med :(

2010-10-14 @ 23:09:57
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Kul med en sminklektion på Makeup Store :)

2010-10-15 @ 20:09:18
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0