Fröken Linnéas känsla för snön

Alltså... Cyklade till jobbet halv åtta imorse. Förväntade mig snö på marken när jag drog upp rullgardinen då det varnats för detta igår, men närå det var ganska lagom varmt ute (tre plusgrader.. sen när blev det lagom varmt för mig??) och alldeles vindstilla. Ljusblå himmel och lite sol kikade fram. Kände typ ÄGDA ni är, SMHI!!! Skulle jag aldrig ha gjort. Kollar ut genom våra glasväggar klockan halv tio och POFF out of nowhere har himlen blivit mörkgrå och det VRÄKER ner snö. Hatar snö. När jag skulle hem vid ett rörde sig cykeljäveln inte en millimeter i motvinden. Hoppade av och gick efter halva vägen. Var sjukt arg när jag kom hem tjugo minuter senare. Känner hur SMHI ba, ÄGD Linnéa.

(ps det töntigaste som finns är att skriva "snö!" som status på Facebook, som att inte precis alla andra också sett att det snöar...)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahha jag hatar alla uppdateringar om snöööööö

2010-10-14 @ 23:09:01
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Monica

Haha, jag tycker det är asbra att alla skriver snöööö som status för då får jag veta att det snöar i Umeå! Fast... vill jag veta det? Än då har vi klarat oss i Borlänge. Här skiner solen vareviga dag.

2010-10-15 @ 20:19:55
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0