Stackars mig

Har haft sjukaste förkylningen sen i fredags men nu börjar den ge med sig efter mycket sömn och många koppar grönt te. Och dam-da-daaaa; jag har klarat min McDonalds-fria månad! Helvete vad långsamt oktober gick. Annars har jag farligt nog varit besatt av Tradera under mina sjuka dagar. Imorgon ska jag åka upp till en hårdrocksherre på Carlshem/höjd och hämta hem en vinst. Tar med bodyguard så jag undviker eventuella risker med detta.

Jag har även världens äckligaste sår på benet. Har sen i lördags trott att min högra fot ska trilla av för den har gjort så förbannat ont på grund av såret. Har haltat fram. Detta är första haltningsfria dagen. I denna smidiga webcambild kan ni se hur snuskigt det ser ut, ursäkta om någon är känslig. Bilden gör inte riktigt det äckliga rättvisa men det kanske är lika bra.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

urs, vad fan har du gjort med benet?! och vad är det du ska köpa??? :):):):):))))

2010-11-03 @ 23:37:33
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

ah alla hårdrocksherrar bor på ch

2010-11-04 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0