I wish for nothing else

Ni är så tappra som klickar er in här varje dag även fast jag inte uppdaterar, heheheeee...

Har hänt jättemycket skoj sen senast men det får vi ta efter helgen, för snart ska jag jobba stängning och imorgon bitti bär det av till huvudstaden för att hälsa på bästa bästa Julia. Kände mig supermogen inatt som satt och klickade hem böcker från Cdon. Men hallå jag kan ju inte ligga på en strand i tre veckor utan något att läsa. Känner mig dock lätt patetisk som gick på deras luriga säljknep om att köpa en DVD-box för BARA!!!! 99 kronor när jag hade handlat för över 100 kronor men vad fan. Det var gratis frakt OCH man fick en bok gratis om man köpte en annan bok så jag fick alltså fyra böcker och säsong ett av Desperate Housewives för totalt 216 kronor. Rena kapet. Och det är ju löning idag så jag unnar mig (även fast lönen låg på cirka 1000 kronor mindre än jag hade räknat med... damn you, skatteverket). Puss, lovar att uppdatera er om mitt spännande liv på måndag eller tisdag.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

så fin bild :--------) du får hare super i hufvudstaden!!! kommer saknarey PUZZZZZ

2010-11-25 @ 14:24:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: molly

HAHAHAHHA älskar den där bilden...

2010-11-25 @ 19:09:18
Postat av: Julia

JAAAAAA VAD JAG LÄNGTAR!

2010-11-25 @ 21:52:58
URL: http://juliakarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0