Små gröna

Idag fyller världens bästa tvillingar år! Grattis grattis älsklingar!

Jag äter thailändska små gröna piller och hoppas på bättre tider. Har inget vettigt att säga. Är ledig imorgon och det känns asbra! Ska plugga hela dagen lång så är jag pluggfri i två hela veckor efter det, tjoho! Insåg förresten efter att ha kollat lite på bilden i inlägget under hur fruktansvärt taskigt mitt hår faktiskt ser ut så nu är det cut cut som gäller. Ännu en skön utgift den här härliga aprilmånaden! Weoweo

PS. Var nykter på krogen igår och förstår ÄNTLIGEN varför jag alltid vaknar dagen efter utgång med blåmärken över hela kroppen. Folk är fan inte kloka på dansgolvet.


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

taaaack gumman!!! 19 bast, så jävla gammal......



hahhaa ja folk är fan vilda som djur på dansgolvet!

2010-03-29 @ 16:42:28
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0