140310




Det stör mig litegrann att jag var i Thailand för ett år sen. Nu sitter jag här vit som ett lakan och längtar bort. Vill äta färsk frukt till frukost i 30 plusgrader och med solen i ögonen. Mamma övergav mig igår för att åka till Kanarieöarna i två veckor. Jag är bara lite sur. I helgen har jag gosat med lilla gulle-Elin, hon är så himla liten och söt och jättegosig (ursäkta men jag blir superputtinuttig av bebisar). Är helt fascinerad av att allt finns fast i miniformat. Men nä, nu ska jag kanske försöka få lite plugg bortgjort. Adios amigos


Kommentarer
Postat av: G.

Ja det är typ det! Gryyymt bra spel ^^ Hehe du får komma innan torsdag i såna fall, vi har det bara lånat från biblioteket tyvärr :/ Men jag kan meddela dig när vi har köpt den :P

2010-03-16 @ 06:33:46
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0