Good life

Den här helgen har fan varit asbra! I fredags bjöd Leon på gomiddag och vin, det var sjukt god mat och väldigt trevligt med mina fina vänner. Igår pluggade jag och Molly PA100 hela dagen med ett litet avbrott för ett Subwaybesök. Kvällen var tänkt att bli en rätt lugn kväll med nykter utgång. Det blev det inte. Blev istället väldigt spontant och trevligt med förkrök i Dannes bastuavdelning, med öl och bastu och trevliga människor! Sen blev det en sväng förbi krogen också. Bra kväll! Idag har varit en sängsöndag skulle man väl kunna säga. Nu sitter jag och inväntar Bea, Moa och Julia för pizza (hallelujah!!!!), This Is It och roadtrip-planering. Det kommer bli en gudig kväll. Kramkram

FREDAG

LÖRDAG


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

om det där är tom bergwall/bergvall så kräks jag

2010-03-21 @ 20:39:48
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättekonstig bild i och med att ena halvan sitter halvnakna och är jättefulla, och den andra halvan sitter helt påklädda och bara glor. Haha kung kväll!

2010-03-22 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0