Alltså serri

Hur hinner man med sitt liv när man jobbar heltid? *bortskämd tonåring* Jag sliter minst 8 timmar om dagen varenda dag nu fram till den 22 december då jag lämnar Sverige för tre veckor i Thailand. *mer bortskämd tonåring* Har ett missat Desperate Housewives-avsnitt att se och dessutom en ny mobil att pilla på men NÄR ska jag hinna med det??? *mest bortskämd tonåring* Hinner inte ens lämna tillbaka böcker på biblioteket... Tur att jag är klar med alla julklappar iallafall (VAD HÄNDE??? Var färdig med alla klapparna innan 1 december, jag som brukar vara en sån där som stressat köper allt mellan den tjugonde och tjugotredje december)

Ähhh hörs när vi hörs, orkar inte lova att uppdatera eftersom jag ändå inte kommer att hålla det hihi. Julekram
(bjuder på denna BEDÅRANDE bild på en av Elin & Emmas miljoner kattungar. Man är väl mästerfotografen)


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

SÅ JÄVLA GULLIG!!!!!!!!!!!! (L)(L)(L)(L)(L)



haha faktiskt, äre bortskämda cheyen_91 lr? ;) vill se din nya mobbe ;)

2010-12-09 @ 20:22:53
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0