Lördag

Igår hade jag jätteroligt! Började med förfest hemma hos Bea med väldigt trevliga människor, sen drog vi till Krogen Krogen och var lite VIP. Stek! Efter stängning tog det nästan en timme för mig och Julia att gå därifrån hem till henne. Är lite av ett under att vi tog oss hem överhuvudtaget skulle man kunna säga. Imorse vaknade vi tyvärr halv tio och kunde inte somna om och magarna skrek efter mat så vi bestämde oss för Max. Tyvärr kom vi dit tjugo i elva och det öppnade inte förrän elva. Jag har alltså köat utanför Max tjugo minuter innan öppning idag. Det är nästan pinsamt. Men å andra sidan har ett skrovmål aldrig suttit bättre. Efter Max gick vi tillbaka till Julia och bäddade ner oss i varsin soffa och sen låg vi där framför Mamma Mia, Idol som vi redan hade sett och The Hills, ända fram till klockan fem. Det är också lite pinsamt. Men det var en skön dag! Grymt trevlig kväll så tack alla brudar och Hank, haha.


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.



fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.

2009-09-28 @ 17:46:00
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: Filippa

kom hit så ser vi den någon gång vettja (när jag har fått tillbaks den från Hillevi, dvs)



Hoppas du haft en fin vecka, och att vi ses snart.



xoxo



;)

2009-10-01 @ 22:24:58
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0