Penning

Att skolka eller icke skolka det är frågan. Är eventuellt helt ledig imorgon. Ska upp i ottan ändå och skriva klart mina två SISTA (!!!!!!!!!!!) arbeten hela dagen. Ni får gärna peppa mig, jag behöver det.

Idag hade Leffe sin sista lektion med oss. Jättedeppigt men fint att han, våran hardcorehårdrockslärare, nästan började gråta. Jag for hem till pappa och skulle kolla om jag hade fått lön. Det hade jag inte. Pappa kom hem och var på strålande humör för att han hade fått sin lön. Äsch jag hade fått mina barnvaktspengar iallafall, 400 spänn för att käka godsaker, se på barnprogram och plugga franska KACHING

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

kom igen linnizz du kommer äga på dina sista arbeten!!

2009-05-26 @ 23:25:32
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

go linniz u can do it

2009-05-27 @ 09:55:57
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0