Lyckliga dagar

Igår var det skolavslutning och nu är det alltså sommarlov! Dagen igår gick mest åt att titta på alla 90or som tog studenten. Ärligt talat känns det alldeles underbart att ha ett år kvar på Midgård. Fast om ett år ska jag stå där och skrika och vara lyckligast i världen för en dag och förhoppningsvis ha lite större koll på vad jag vill göra av mitt liv i framtiden.

För mig blev kvällen en trevlig avslutning på året; åt middag på Costas med några fina klassvänner, gled sen vidare till O'Learys och kikade på slutet av fotbollen och hamnade slutligen på Waynes. Jag har helt fantastiska vänner. Här kommer massor av bilder från både tisdagen och onsdagen.









Kommentarer
Postat av: V I O L E T

Härliga foton man blir glad av! =D

2009-06-11 @ 21:21:19
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0