Parkhäng och solsken

Idag skulle man kort och gott kunna säga att jag har haft en helt fantastisk dag! Började kl 10.00 i det gröna med klassen för lite parkhäng, vi fikade och skrålade och mådde gott i solen tills vi blev less vid 11.30. Då hamnade jag med Bea, Julia och Cissi i SF-parken med ett pack vindruvor och ännu mera sol tills vi blev less på även det och gav oss ut på skojakt. Det slutade efter många om och men med att jag och Julia köpte oss varsitt par ruskigt snygga KILLERHEELS (skämtar inte dom är hur höga som helst). Efter det blev jag upplockad i en bil för att köpa tält och diverse inför P&L, för att slutligen hamna i stugan med mamma och käka middag ute i solen. Puh.

Känner att fejan har fått lite mer bränna och lite fler fräknar efter nästan sju timmar i solen. Underbart. Vet ni? Sommarlov imorgon!

(hade velat klämma in en bild här men kamerasladden är hos pappa så det kommer imorgon eller nåt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

0 dagar till sommarlovet

2009-06-10 @ 18:47:06
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: susan

Hellu ^^

Gillar din blogg, vad tycker du om min :)?



Kram <3!

2009-06-10 @ 20:26:55
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0