Barnvakt ba

Pjuuuh. Ganska nyss hemkommen från barnvaktningen. Dom trissade upp varandra och lekte hund medan jag bara stod helt hjälplös och sa att det var dags att borsta tänderna. Fick ner dom i sängarna till slut iallafall. Hade laddat upp med DV, Sofis mode, min bok, en skrivbok och mobilspel in case of uttråkning så att säga. Hade ingen användning av nåt förutom Sofis mode och min mobiltelefon. Fick en fin teckning på Prinsessan Linnéa av lilltjejen också när jag kom, kändes fint!

Mindre fint att hon frågade i början på kvällen om jag hade "födit ett barn" och jag svarade nej. Sen när hon skulle sova frågade hon IGEN om jag inte skulle föda ett barn snart. Undrar om hon tycker att jag är en fetknopp eller om hon helt enkelt gick på mitt snack om att jag var vuxen och därför antog att jag borde ha en unge?

Dom här goa prickarna träffar jag igen på måndag! Förutom det inte taggad på skola. Nu tänkte jag göra varm choklad med vispgrädde men vet inte om jag vågar för det kom blixtar ur mikron tidigare idag..

Kommentarer
Postat av: Filippa

"Mindre fint att hon frågade i början på kvällen om jag hade "födit ett barn" och jag svarade nej. Sen när hon skulle sova frågade hon IGEN om jag inte skulle föda ett barn snart."



HAHAHA barn är så himla söta!!!!

2009-01-11 @ 22:22:14
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0