LONDON

En sådär två veckor efter att vi kom hem kan jag nu bjussa på en bildbomb från London!

Här är en härlig liten bildserie med bilder från våra sex timmar på McDonalds vid Hötorget i väntan på bussen ut till flyget. TIPS: sitt inte sex timmar på McDonalds vid Hötorget om ni inte måste.

M&S-lunch i Hyde Park. Minuter innan en liten unge kom och åt upp mina chips + dreglade ner mitt ben. Speaker's corner på ett hörn där också.

Det här var en intressant dag. Först hoppade vi på första bästa buss för att helt enkelt äventyra lite och se vart vi hamnade. Vi hamnade i ett skumt kvarter som var superläskigt så vi tog snabbt en buss tillbaka. Sen for vi till Covent Garden där vi gick på marknad ("You two ladies are the most beautiful ladies I have seen today!"), drog en Starbucks och blev besvikna över att biljetterna till Lion King var slut.

Efter Covent Garden tog vi oss till Notting Hill, världens mysigaste plats. Vi vandrade längs Portobello Road och beundrade alltifrån porslin till nyckelringar som såg ut som ölglas. Och husen förstås.

Sista dagen hittade vi Urban Outfitters rea = KALAS! Tog en välbehövlig paus på Starbucks och köpte senare M&S-fika och satte oss i Hyde Park.

En sista latte för att fördriva tiden på kvällen (ännu en gång i väntan på en flygbuss, hurra!). Dessutom Julia på Hamley's Barbieavdelning och Oxford Street by night. Där vi förövrigt blev förföljda av de drygaste två grabbar jag mött på länge.

Och så en obligatorisk det här fick jag med mig hem-bild. Tack Jullgull för en väldigt trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: julia

åh underbart! Tack själv linnéa :*

2009-08-12 @ 16:27:15
URL: http://juliakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0