18!

Nu är jag alltså myndig! Kändes helt underbart att få skriva på papper som min egen målsman på skolan idag, haha. Från och med idag kan jag alltså tatuera mig, pierca mig, köpa folköl, cigaretter och snus, skaffa ett eget konto på Tradera, skriva under egna papper, spela bort mina pengar, få högre lön enligt kollektivavtal, skaffa ett eget Teliaabonnemang OCH SÅ VIDARE. Har redan skaffat internetbank och beställt VISA-kort. Dessutom var jag senast igår lite orolig för hur jag skulle få pengarna att räcka i sommar men nu är jag plötsligt snuskigt rik (älska födelsedagar) så nu har jag no worries längre! Livet leker kära vänner. Nu bär det av till Erika som också är 18 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0