Håller alla tummar och tår

Nu har jag och Johan skickat förfrågan/bokning till ett jättefint hotell/vandrarhem i Paris som jag hittade för någon timme sen. Ligger helt perfekt till så nu håller jag alla tummar och tår för att vi får en bekräftelse och att det är okej! Måste försöka ställa in mig på att det kanske inte kommer att funka så jag inte blir så besviken sen. Men det ser så bra ut, hoppas hoppas hoppas! 19 november åker vi iallafall, det kommer bli så braaa!

Fick också hem min vinst idag och solen sken som aldrig förr, det går bra nu! PUSS

Kommentarer
Postat av: Cristel

haha vad kul :)



och vad roligt att du vill vara med och tävla igen! :D

2008-10-14 @ 09:56:16
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0