Kackerlackor och strålande sol

Idag har det varit hur varmt som helst och jag har varit ledig (förutom ett extra matteprov) så jag har tillbringat dagen på balkongen och jag har STEKT. Brännan smyger sig på, solen tar så mycket mer än man tror och jag är då inte den som klagar på vädret! Matteprovet gick kanske bra, kanske dåligt. Vi får se helt enkelt. Jag har inte pluggat idag som jag skulle, har fortfarande inte skrivit ett ord på min medieanalys. Orkar inte heller. Jag har blivit en slappis. Har inte tränat på två veckor heller så jag har blivit en fettis också, i love it.

Jag är lite uppskakad så ska inte skriva så mycket mer. Nyss var det ett GIGANTISKT äckligt djur-äckel på min rygg, något kackerlacksliknande. Säger bara att det var tur att mamma var hemma, hade jag sett den själv hade jag avlidit genast. Iallafall så lyckades jag se den i spegeln och jag gallskrek och började nästan gråta. Nu känns det som att det kryper överallt på mig. Mamma påstår att den är död men hon är osäker och jag vet att den lilla jäveln ligger och lurar på mig någonstans. Är det patetiskt att jag är livrädd för nånting som är cirka fyra centimeter långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0