Jag går ju sönder

Nu håller jag på att knäckas totalt av alla inlämningar, prov, måste-ha-mvg-för-att-få-mvg-prestationer, tankar, sommarjobbsångest och jag vet inte vaaaaad. Snart är reportaget om Umeå Dansskola förhoppningsvis färdigt iallafall, och då måste jag verkligen ta tag i Ma journée normale som jag har skjutit upp i tre veckor nu. Så ni får förlåta mig för den här otroligt dåliga uppdateringen som jag håller på med här. Dessutom är det dansföreställningar i helgen, taggar faktiskt jävel trots all stress som det innebär i skolan. Kan inte torsdagsdanserna heller, heeeeeee lycka till Linnéta.

Men snart, SNART är det sommarlov. Prick fyra veckor kvar idag (IH JAG FATTAR INTE, fyra veckor till friheten!!!!)

Imorgon har vi bad på gympan. Hm.
image198
Haha en dansföreställning för två, tre år sen kanske, woho

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att föreställningarna gick jättebra :)!

2008-05-19 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0