Spöregn

Idag har det regnat hela dagen och nu är vi less! Jag tycker också synd om alla nior som går ut idag, när vi gick ut förra året var det superfint väder, satt ute i bara klänning och hade picknick med tårtkalas och allt. Tycker nog däremot ännu mer synd om studenterna imorgon om vädret inte ger sig.

Men nu är jag nog inte en sån som pratar om vädret (fast jo, det är jag kanske). Jag kom hem iallafall efter en mycket trevlig stund på Café Station med några vänner och kröp upp i soffan med mjukisar, en tidning och lite godsaker att käka på. Imorgon får vi sommarlov, jag fattar det inte och jag känner mig inte ens sådär töntigt glad som man ska känna sig. Ikväll blir det nog fotbollen ändå (VAD HAR HÄNT MED MIG?!?!)

HEEEEJA SVERIGE

Avslutningen förra året. Jag grät och grät.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2008-06-11 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0