Borlänge nästa!

Ikväll är det dags. Om en sisådär åtta timmar går bussen mot Borlänge och Peace & Love 2008! Jag måste erkänna att jag inte riktigt har fattat att vi åker ikväll, no more gubbar och tanter för mig förrän på måndag! Jag känner mig sjukt stressad däremot, jag är nämligen totalt oplanerad och det är verkligen inte likt mig för jag är den där som alltid har stenkoll på precis allt inför resan och får ångest om jag inte har det. Och nu har jag verkligen inte koll. Jag kommer glömma något sjukt viktigt hemma, garanterat. Typ biljetterna. Eller min mobil. AAH jag har panik samtidigt som jag är hur taggad som helst.

Crazy stämning när jag stod i omklädningsrummet på jobbet och bytte om efter dagen och skulle gå hem. Radion var på och så hör jag bara "Well, you done done me and you bet I felt it..." och då kände jag taggen bara vråldrabba mig. Nu jävlar, FRED OCH KÄRLEK allihop, vi hörs på söndag (eller nä måndag förmodligen för på söndag kommer jag gå och lägga mig så fort jag kommer hem)

PS. verkar vara en allmän missuppfattning att jag älskar mitt jobb. Det gör jag inte kan jag avslöja, men jag har det iallafall bättre än förväntat och faktiskt bra till och med. Men det är inget att vara avundsjuk på tror jag, Emma.

PPS. JAG KOMMER SAKNA DIG JOHAN ~ I tried to be chill but you're so hot that I melted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0