träningsvärken

Jag har ont lite överallt. Tror jag har slängt min vänsterarm på något konstigt sätt också så jag har sträckt den eller nåt. Är precis som ett blåmärke förutom att armen är i normal färg. Gör ont som fan iallafall. Ryggen gör också sjukt ont, ajajaj. Men det känns ändå skönt att ha kommit igång igen! Video och balett idag, imorgon blir det ledighet. Fast då har jag ju dans på skolan. Ingen vila alls, dåligt.

Sov sjukt dåligt och lite inatt, så ska nog gå och lägga mig snart. Idag fick vi se på teatertreornas teater istället för att ha svenska och historia, alla var sjukt duktiga. Man blev lite sugen själv. Idag har jag förresten varit jätteduktig också och intervjuat min mormor och tagit tag i att tvätta vilket jag har tänkt göra ett tag nu. Nej, nu ska jag nog gå ner och äta nånting och sen ska jag sova!


Galet sugen på fika ju.. Sugen på att shoppa också, förstår inte varför eftersom jag har köpt alldeles för mycket den här månaden (vad hände egentligen, skulle spara pengar på att inte fika men då köper jag annat istället?)

Kommentarer
Postat av: Julia

Men ååh såg den där kladdkakan liite god ut ellerrrrrrr!

2008-01-29 @ 15:12:41
URL: http://juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0