i'm a fool without you

Pissig vecka med en miljon pissiga tankar som jag inte borde ha tänkt överhuvudtaget. Har slösat alldeles för många timmar på att tänka på dig och minnas en massa om hur tre veckor kunde vara en evighet, och hur det var att veta att jag ofrivilligt släppte taget.
   Den här veckan har jag också lyckats ifrågasätta det bästa jag har och det har jag dåligt samvete över. Och allt beror nog egentligen bara på att jag sovit alldeles för lite den här veckan. Jag blir så less. Skärpning på riktigt nu!

Gårdagen var iallafall ett enormt plus mitt i skiten, haha. Fikade med mina absoluta favoritkillar och det var lika trevligt som förra gången. Oskar och Viktor, ni är bäst!

Jo, jag vet att jag säkert har verkat riktigt jävla negativ hela veckan, men det är en kort övergångsperiod, jag lovar. I vanliga fall är jag ju nästan sjukligt positiv av mig, så kanske behöver jag de här veckorna när jag får vara lite sur och jävlig och less nån endaste gång. Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0