gratis fika

Idag var jag med Julia på stan och vi hade båda just tänkt konstatera lite sorgset att det här skulle bli en dag på stan utan fika, eftersom vi båda lovat att spara pengar och inte köpa så otroligt mycket fika. Då plötsligt stöter vi på en kille som delar ut gratis fika-kuponger och vi rusade genast till café Göteborg. Där fick vi varsin kaffe som åtminstone jag halft lyckades förvandla till en latte och havrekakor. Vi satt kvar i tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord och hade det allmänt bra, efter ett tag kom han som jobbade där och tyckte att vi skulle sätta oss i fåtöljerna som var betydligt skönare och sen kom han också och gav oss ett fat med geléhallon, väldigt trevligt!

Känner mig allmänt nöjd med livet idag, hade till och med trevligt i hissen ner när jag skulle gå till stan, träffade på tre grannar som drog skämt och dessutom sken solen så jag bara gick och log. Ibland leker livet lite extra mycket!

image96

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt med sådana dagar... Ha en trevlig kväll!

2008-01-12 @ 18:40:34
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0