+++++

Här sitter man då helt galet less på allt möjligt och så får man det här;


Wiktor säger:

  ska vi ta en fika på fredag?

Oj vad mycket lättare allt kändes plötsligt! Jag har saknat Viktor, nu träffade jag ju honom iofs igår när jag var på Draggen men jag minns inte ens när vi senast var med varandra, slutet av november kanske? Den där gången när vi åt på News? Jag minns inte, galet. Det blir trevligt iallafall, ser verkligen fram emot helgen för den här veckan känns bara oändligt lång och jobbig (fast egentligen, hittills har jag inte haft en enda lektion den här veckan, bara ett matteprov, så jag fattar inte varför jag är så fruktansvärt less). Viktor är ju en klar favoritgrabb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0